Navigation


RSS: inlägg



Hellw!

2010-09-28 @ 13:25:33, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja, nu e jag hemma från skolan;) Slutar vid lunch!! det e as skönt! Så jag har bara en lektion på tisdagar!! Problemet är att det är FYRA timman NO!! :S Men det står man ut med om man vet att man slutar efter det!! ;)

Kramizz <33

Ska åka o träna om en stund..

JUST DET gissa vad vi gjorde på NO lektionen.. Vi letade efter MASKAR,, jag vet det var jätte äckligt!! Förra lektionen så letade vi efter gråsuggor och nu maskar!!! Och vi hittade värdens äckligaste larver!! Dom var JÄTTE stora och tjocka och vita med röda huvuden!! Och jag överdriver inte om jag säger att dom var 4 cm lång (Dom var hopprullade) Och 1,5 cm tjocka!! men några ben längs fram vi det röda på huvudet!!!

BLÄÄÄÄ!! Dx



Usch
 

kramizz




Kommentarer
Postat av: Anna

sv. haha :) tack så mycket !

2010-09-28 @ 23:02:47
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback