Navigation


RSS: inlägg



Kvällen

2011-03-06 @ 09:48:16, Allmänt, , Kommentarer (3)

Sorry att jag inte bloggade på kvällen... Men jag var så trött.. -_-

På kvällen så hade jag och min familj mys pys. Vi tittade på melodifestivalen och satte på våran chokladfontän och fixade jordgubbar rostad koskos (ingen aning hur det stavas!?) ananas melon och massa sånt. Men det blev lite problem igen med chokladfontänen, vi värmde först 200g choklad men då rann det inte över kanten där uppe så vi värmde 100g till och då funkade det ännu sämre. Då väntade vi ett tag och när vi tittade igen så funkade den hur bra som helst.. konstigt inte sant!? Men då vet vi till nästa gång att vi ska sätta på den ett bra tag innan man ska använda den.. :)
Efter det så kollade vi på nån film som hette typ lot like love eller något liknande C:
Sen efter det var jag så trött att jag inte orkade blogga O_o Hoppas att ni klarade er... xD






Tyckte ni att rätt personer gick vidare i melodifestivalen igår!?? Själv tyckte jag att man blev väldigt glad av The Monikers låt... xD


Kramiiz <33



Kommentarer
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

sv hihih tack!

allt bra?

2011-03-06 @ 09:52:36
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

sv japp bara att maila!

2011-03-06 @ 11:01:09
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: julia hansson

åå va gott det ser ut ! :D

2011-03-06 @ 14:58:37
URL: http://juliiahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback