Navigation


RSS: inlägg



Min födelsedag

2011-04-22 @ 09:33:59, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag fyller snart år!!! Det känns sjukt läskigt med tanke på hur fort det här året har gått! Känns nästan som om vi precis börjat efter julovet. Okej nu överdriver jag kanske lite, men ni förstår nog vad jag menar lr? Och har ni tänkt på vad många som fyller år nu på våren? Det känns nästan som om hälften av alla jag känner fyller år på våren. <33 Haha, och gissa vad jag gjorde igår... Jag skrev lite på en önskelista! För det är så irriterande när folk frågar vad man önskar sig och så vet man ingenting. Till kompisarna kan man ju säga att man inte behöver eller att man inte vill ha någonting, men så lätt blir dom ju inte lurade. xD Jag själv tycker det i alla fall är svårare att leta present om den man letar till inte sagt något som den skulle vilja ha. För då har man ju något att gå efter. :) Haha, wow långinlägg lr?? Jag måste gå in på datan så att jag kan lägga upp bilder. Mitt andra problem är att när jag nu publicerar det här så kommer det bli en ända stor text klump. Även fast jag har gjort mellanrum och gjort texten " luftig" ... Men men, det får bli som det blir. <33 Kram <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback