Navigation


RSS: inlägg



Joggat

2011-03-20 @ 18:17:53, Om mig, , Kommentarer (1)

Så, nu har jag och Julie varit duktiga igen. Vi har varit ute och joggat.
Vi tror att det var ungefär 3 km, så det är inte jätte långt. Men jag tycker att det är lagom :)
Problemet är att det fortfarande är så kallt i luften, så man blir så otroligt kall och torr i halsen. Desutom är det ju fortfarande is och snö lite här och var. Haha... man halkar runt som bara den xD

ÅÅÅÅ det går inte at lägga upp bilderna! Gud vad störande! När jag ska ladda upp dom så bara stoppas det!! Dx
Får lägga upp dom senare då.....

Kram <33



Kommentarer
Postat av: MALIN

duktig chey! ;)

2011-03-21 @ 18:41:34
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback