Navigation


RSS: inlägg



Piroger

2011-03-06 @ 13:03:34, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag har jag en hemma dag. Jag känner mig så slö. Jag har ju varit ledig ifrån träningen igår och idag så...

Jag har tagit ut Selda (min katt) och Stampe (min kanin) i sele. Och så har vi bakat piroger! Dom e jätte goda xD Vi åt dom till lunch idag och så ska jag börja ta med mig en efter träningen då och då. För dom är ett bra mellanmål. :)


Med rivna morötter och köttfärs i.

Här är min sötnosar <33




Där är hon i min lillebrors säng :)

Kramiiz <33



Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

SV; Tack :D Härligt samma här!

Hoppas du får en bra dag :)

2011-03-06 @ 14:27:04
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback