Navigation


RSS: inlägg



Lite bloggning

2011-04-22 @ 09:50:42, Allmänt, , Kommentarer (2)

Som ni har märkt så har jag bloggat väldigt lite på senaste tiden. Jag kan säga att det är för att det hänt så mycket på senaste tiden, mest när det gäller tävlingar och liknande. Jag har blivit utagen till många fler tävlingar än vad jag trott att jag skulle få åka på. Desutom har jag fått olika uppgifter jag måste göra tex. Skriva träningsdagbok. Så det känns som det mesta av min fritid går åt! Jag har sjukt mycket bilder som jag ska lägga upp också... Kram. För nu måste jag upp och äta frukost!!! <33



Kommentarer
Postat av: jogga 5:An på osdag??? J

men seriööööööst!!! börja blogga någon gång!!!



:) :) :)

2011-05-09 @ 18:09:35
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 11:05:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback