Navigation


RSS: inlägg



Ny badad..

2010-10-03 @ 20:59:25, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nu e jag ny badad..! jag älskar känslan av att vara "helt ren" om ni fattar vad jag menar.. xD
Så nu har jag smörjt in mig med hudkräm,  ;)

Vi såg "The last song" i fredags och den var as bra!! Men jag brukar nästan aldrig gråta till filmer, men jag Grät verkligen till den! xO :3 Rekomenderar att man ska se den.. xD

kramizz
jag har just läst ut en VÄRDSA bra bok nu oxå!! tipsar den verkligen!! ( ja vet, den ser jätte tråkig ut!) men den e JÄTTE bra!!

Den heter Älskade Mikael..
Men det gick inte att ladda upp bilden.. ;P men jag kanske lägger upp en bild senare.. xD
måste gå nu.. börjar halv nio imorn <33


kramizz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback