Navigation


RSS: inlägg



Vaknat

2011-03-05 @ 08:50:53, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hellw! God morgon :) Jag vaknade kvart i sju!! Roligt vaa? Haha... man vänjer sig till slut. Det är bara väldigt störande att när man får sova länge så vaknar man hur tidigt som helst och sen när man måste gå upp tidigt så orkar man typ inte gå upp... Jag håller på att ladda upp bilder från mobilen. Så snart kommer det äntligen lite bilder. Hoppas jag... xD


Nu ska jag bara berätta lite för er vad jag har gjort nu när jag inte bloggat på länge...

Jag var med några simhopps kompisar på Vickans landställe i skärgårn. Det var jätte fint och vi badade isvak!! Det var jätte roligt och ISKALLT! xD



På dagen så gick vi en promenad runt hela ön... Det tog flera timmar men det var jätte härligt för det var klar himmel och "strålande" sol.
När vi gått en bit så lyfte någon på en "boj" och i hålet från den var det en massor av små räkor... fräsht eller hur!?


Man såg inte räkorna så bra på bilden under. För i vattnet, asså längre ner så fanns det jätte mkt men dom synns inte på bilderna...



En otroligt vacker bild... :)
Tagen av.. Mig! xD



Efter våran promenad så gick vi tilbaka till "gäststugan" . Och på spisen så låg två "daimar" Och då hade någon råkat stöta till spisen så att den sattes på innan vi gick på vår promenad så den såg ut så här...



Och spisen såg ut så här efter att vi torkat den..



På kvällen så lagade vi mat tilsammans och jag och Becca hade ansvar för efter rätten! Den bästa lr hur xD
Så här blev den..
Marängsvish (stavning!?) med daim (som vickans pappa var världsta snäll och åkte och köpte ny) :)


Och det här var vi..
Lite failig bild men det var den bilden med flest av oss på.. :)

Det är Mathilda längst åt vänster sen kommer jag, sen vickan och sen issa Det är Emelie som är ovanför alla.. Jag tror det e Becca som tar kortet xD



Jag bara måste lägga upp en bild på vädret vi gick i!!



Så nu har jag berättat lite om min förra helg.. haha

Kramiiz kramiizz <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback