Navigation


RSS: inlägg



Blogga!?

2011-03-20 @ 10:05:08, Allmänt, , Kommentarer (1)

Hej!
Jag är ledsen att jag inte bloggat så mkt på länge men vi måste fixa så att jag kan mobilblogga... för det är så jobbigt om jag ska blogga när jag kommer hem efter träningen.. Så om någon vet nåt bra så att jag kan mobilblogga så. Säg till!

Här är några bilder från veckan som gått...


En kille/tjej av kläder som vi gjorde när vi väntade på att idrotten skulle börja xD
Snygg va!? <33

Vacker bild jag tog när jag var på väg till skolan.


Flumm bild lr!?
Moa, Jag, Julie och Hanna

Ännu en flummis!?
Julie, jag och Hanna


Julie och Jag i skolan... xD


Ska nog lägga upp några fler senare..?
Men nu måste jag gå...
Kram! <33



Kommentarer
Postat av: Mandiz

Asså guu vad konstig texten blev.... :O

2011-03-20 @ 12:34:51
URL: http://mandizstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback