Navigation


RSS: inlägg



Vår lr sommar

2011-03-20 @ 12:33:06, Allmänt, , Kommentarer (0)

Får man inte vårkänslor nu!? Jag har varit ute med Julie i solskenet! Helt otroligt varmt i solen:)
Jag var ute i jeans och kofta och jag var varm.
Selda (min katt) verkade också tycka det var varmt xD

Igår kväll så var Moa och Julie hemma hos mig och vi tittade på världens sorligste film! Vi grät som bara den..
Men vi hade sjukt kul i alla fall <33
Jag rekomenderar den verkligen!!! Det är en film som jag tycker alla ska se.

Den heter Hachiko a dog´s story
Jag vet, lite konstigt namn. Men den är jätte bra!
Och jag brukar ändå inte gråta till filmer, men den måste man gråta till. :P


Haha smygbild..?


Finaste Julie och sötaste Selda:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback