Navigation


RSS: inlägg



Söndag kväll

2011-03-06 @ 17:09:23, Allmänt, , Kommentarer (2)

Söndag... skola imorn... solsidan...

Är det bara jag som tycker att Solsidan har blivit sämre? Jag tyckte det var as kul förra säsongen men nu är det inte alls lika kul. Jag kommer titta på det, för jag kommer  alltid vilja att det ska bli lika kul som förut. xD
Det är lixom inte samma roliga humor som förut. Nu är det mest massa tråkiga skämt. Och framförallt snuskiga! Det är inte den humorn jag letar efter...

Men alla tycker olika..

Haha vacker lr hur!?

Gjorde den lite snabbt nu... Kramiiz <33



Kommentarer
Postat av: Bianca

Sv: Tack! Hehe ja, man försöker se lite somrig ut nu...är så himla trött på alla tunga och trista klädesplagg! :(

2011-03-06 @ 18:08:00
URL: http://biancal.blogg.se/
Postat av: alice

Tjenare, Alice hära!

allt bra med dig? ;)

Checka gärna in min blogg :)

chacha! <3

2011-03-06 @ 18:13:00
URL: http://iinsaanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback