Navigation


RSS: inlägg



Provfilmning

2011-03-04 @ 17:02:23, Allmänt, , Kommentarer (0)

Guuu vad jag e trött! Helt sjukt! Men vi körde grymt jobbiga grejer på det andra träningspasset idag så det e kanske inte så konstigt!? I alla fall...Imorse kom vi hem från Tallinn. Jag var med släkten på pappas sida och några vänner till familjen så det var faktiskt roligt. :) Dessutom hittade jag en jätte gulligt snö armband! Jag samlar ju lite på snö smycken så det var bra! <33 Idag hade vi ju två träningpass.. Ett kl 10 och ett kl 14. Imellan passen var jag på en provfilmning? För någon reklam... Gick Vell helt Oki men men... Haha måste gå av bussen nu så:) Kramiiz kramiiz <33 Som sagt så kan jag just nu inte lägga upp bilder från mobilen så jag får göra det sen...

Det ser så fult ut att inte ha någon bild med i inlägget så jag lägger in en nu.. För nu e jag inne på datan..

Min kusin och min lillebror fick målningar på armarna.. Min kusin fick en flamingo och min lillebror ett spöke..





Kramiiz igen.. <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback