Navigation


RSS: inlägg



Tränat.

2011-01-29 @ 16:14:43, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nu har jag kommit hem efter att jag varit och tränat... E inte så jätte trött nu i alla fall ;)
Efter träningen så gick jag och köpte present till pappa på Åhlèns ;) Hade ingen aning om vad jag skulle köpa!? Men nu hittade jag något som jag hoppas att han kommer gilla <33 Han fyller år på måndag så... Då kan jag skriva vad jag köpt! xD

Asså vad köper ni till era pappor?? Jag har alltid så svårt att komma på saker!! Speciellt när dom säger att dom inte vill ha nåt!

Lite gamla bilder ;) Orka inte ta nån ny så dom här är lite blandat nya och gamla <33


Detta är Jujje, jag och hanna som neards ;)



Haha hanna och jag som katter xD när vi skulle ta heather bilder till www.mcmoo.blogg.se
Snygga lr hur!?



Moset, simmy och jag! Att jag aldrig hittar bra bilder på mig xD Jag ser aldrig normal ut! <33

Haha, jaja! <33

Kramiiz! <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback