Navigation


RSS: inlägg



Only girl..

2011-01-30 @ 14:51:27, Allmänt, , Kommentarer (1)

Jag är en sån som lyssnar sönder alla bra låtar... det är såå störande.! Jag håller på och fixar lite i mitt rum osv, och då lyssnar jag ju på låtar... och jag har verkligen tröttnat på alla! ÅÅÅÅh
Jag vet inte vad jag ska göra, för jag vet inga andra bra låtar.....
Buhuhu! :.O
Om ni vet några bra låtar så snällaaaaa!  skriv några!

Nu ska vi snart få gäster... Eftersom pappa fyller år imorn... <33
Så nu får jag snart gå...

Desutom ska jag fråga en världsta bästa maja om hon kan hjälpa mig med en ny design till bloggen...

kramiiz <33

Jag just nu...



Haha <33 xD



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hoppas du mår bra idag

2011-02-14 @ 10:22:58
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback