Navigation


RSS: inlägg



Designa

2011-01-30 @ 10:38:33, Allmänt, , Kommentarer (1)

Hej!! Jag vaknade sååå tidigt idag!! Gissa när!?
Kvart i åtta!
Ja, jag vet! Asså jag kunde inte somna om. Det var sååå irriterande! När man måste upp tidigt så vill man sova länge, och när man får sova länge så vaknar man tidigt...
Aja det är vell bara att vänja sig!?

Funderar på om jag ska "designa" lite idag (bara skojs skull) till vårt "märke"... Men problemet är att jag inte kan rita, även fast det e kul. För jag hatar  att rita människan under, om man ritar kläder... Så jag ska nog skriva ut lite "mallar" !? (eller vad man nu kallar det för) På datan. För då är det ju bara att rita kläderna direkt.! För det är ju det jag tycker är roligt! ;)

Kramiiz <33





Fin bild på Moset, jag och simmy från i torsdags!? Fredags!?
Simmy blev konstig så jag visar inte ansiktet O_o

Kommer inte ihåg... Men visst e vi snygga!! xD ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv tack så mycket cutie =)

2011-01-30 @ 21:22:17
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback