Navigation


RSS: inlägg



Dagens outfit??! SKADAD

2010-09-24 @ 07:43:05, Allmänt, , Kommentarer (2)

Ska jag kanske visa dagens outfit??
Fast det känns som jag härmar vissa andra bloggar då...
ÅÅH vet inte riktigt.. ska jag!?


IGÅR SÅ SKADADE MIN KOMPIS SIG! JA! hon gjorde illa sig rejält! Hon fick åka hem från skolan och åka till vårdcentralen.. ;S Stackarn, åh hoppas det e bra med dig!
Jag har inte hör nåt från henne sen jag och en annan kompis hjälpte henne att sätta sig i hennes mammas bil.

Jag bad henne ringa mig men det har hon vell glömt..

Kramizz <33



Kommentarer
Postat av: Mandiz

2010-09-24 @ 14:43:09
URL: http://mandizstory.blogg.se/
Postat av: julie

JAAA! visa dagens outfit! Det är kul!

2010-09-24 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback