Navigation


RSS: inlägg



Gu vad störande!!

2010-08-28 @ 17:12:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Asså det var så störande. Jag och två kompisar var på Newyorker och jag hittade ett par jätte fina jeans som hängde bland massor av andra jeans som det stod att dom skulle kosta 99:- så när jag såg dom där så tänkte jag "Hjälp hur kan dom va sååå billiga!"  så jag gick o prova dom, Dom var värdsta bra!! Sen när jag var i kassan och skulle betala så kosta dom typ 399:-!! Jag blev as sur!!
Å jag fråga bara..
-" Eh ursäkta.. kostade inte jeansen 99:- ??"
-Hm.. nä inte dom här..
-"Okej för det stod att dom kostade det.."
-Jaha nää
-okej..

ungefär så lät det..

Men jag köpte dom inte för jag blev så besviken när jag trodde att jag hittade såna bra jeans för bara 99:-


Men jag ska nog köpa dom i allfall. xD :P <33

För dom var sååå fina!! ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback