Navigation


RSS: inlägg



Vår! Sommar!

2011-03-05 @ 09:58:59, Allmänt, , Kommentarer (0)

Åh guu vad man får vårkänsla nu! Fåglarna kvittrar man känner solen värma... Haha jag borde nog bli poet!

Jag sitter och väntar på att en kompis ska komma. Vi ska gå ut i solen... Men nu håller jag på och tittar på bilder från i sommras! ÅÅÅ vad man längtar tilbaka! Jag vill at det ska vara sommar NU
Kanske ska lägga upp några här? lr?

Tänk när man kan gå i vårskor igen... Jag älskar första dagen man går i vårskor.. Man känner sig så "fri" på nåt sätt...

Och tänk sommaren när man badar och solar... ååå guu vad jag längtar :)


Och skolavslutningen.. Haha jag älskar den här bilden för det är ingen som tittar på kameran.. <33



Måste skynda mig nu för hon kommer nog typ nu så...

 
kramiiz!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback