Navigation


RSS: inlägg



NY START! <3

2011-01-28 @ 21:11:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hej! Nu ska jag börja blogga "på riktigt" ;)
Som ni vet har jag ju haft en paus ett bra tag nu.. men nu vill jag börja blogga igen ;) Och det som är så bra nu är ju att jag har fått en ny och mkt mkt bättre mobil... så nu kan jag ta mkt mer bilder och andra saker!
Desutom så har jag och några andra kompisar gjort en videoblogg!

www.mcmoo.blogg.se

Vi har gjort mkt mkt mer videoklipp men det har varit lite problem när jag ska lägga upp dom jag har filmat...
Men det ska vi fixa!!

Jag ska oxå fråga min kompis "M" om jag kan få hjälp med att fixa en egen design... För om ni går in på bloggen här åvan så ser ni vilken fin design hon har gjort!!! <33

Lite bider som vi/jag har tagit....

Jag = cooling xD

Inte så bra bild på mig kanske.. xD



Inte heller en så bra bild på mig... men jag orkar inte leta upp nån bättre nu... xD

Men då vet jag att jag måste fixa bättre bilder på mig... i alla fall.. ;)

Kramiiz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback