Navigation


RSS: inlägg



Drömmar.

2011-01-28 @ 21:36:55, Allmänt, , Kommentarer (0)

Haha, Jag och några andra kompisar har våra drömmar... T.ex.
 
Min kompis "H" ska bli världskänd blom och pyssel designer..
Och min andra komis "M" ska bli världskänd fotbollsspelare...
Och så ska min kompis "J" bli en världskänd artist...
Och jag ska bli världskänd simhopperska...

Och vi ska göra ett eget klädmärke tillsammans. Och eftersom vi redan allihopa är kända, så kommer kläd/assesoar märket att bli jätte känt!! xD

Visst e vi bra!? Lite höga mål kanske.?? men det klarar vi! xD

Här är ett förslag till hur "märket" ska se ut!



Det ska inte vara lila... Men det såg så tråkigt ut när det var svart och vitt så då la jag bara till lite lila.. xD !?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback